ekebyridskola

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Regina&Ronja - 18 september 2011 19:31

Idag har jag varit i stallet(min lillebror red på kompisridningen) just nu skriver jag från min mobil så det blir ett ganska kort inlägg. Jag ledde burre,;et gick bra men burre ick ganska långsamt:P 0'n det kmr fakta om tomboy imorrn:D skriver lite felstavat eftersom att jag skriver från mobilen:P men det var allt/Regina

Av Regina&Ronja - 18 september 2011 08:57

I fredas red vi ut och det gick väldigt bra,fast när vi travade hamnade jag och p.p efter fast han travade jättesnabbt:P På tillbaka vägen gick p.p i form många gånger:D Vi galopperade i padocken(var för halt på flygfältet),det var iskallt ute och jag hade bara en t-shirt:/ Idag kanske jag ska till stallet(får se om min lillebror följer med på kompis ridningen) han har sagt både ja och nej så vi får se...

Idag blir det fakta om...

Domingo

Ras:imp Ireland

Mankhöjd:145,5cm

Färg:Brun

Domingo är väldigt känlig när man rider honom,han har väldigt hett temperament och lyssnar bra på hjälper. Han är väldigt duktig i dressyr,i hoppningen kan han stanna framför hindret om man inte "håller upp" hans huvud,han kan även bli väldigt "pigg" när man hoppar. I stallet är han snäll,bortsett från när man rör hans man,då brukar han inte vilja stå still i spiltan,men efter ett tag brukar det gå:D

Han har en skötare(tror jag) hon heter Alma,det finns en plats kvar:D Hejdå<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kmr du på ngn aktivitet på ekeby under sportlovet?
 Ja,kmr på alla
 Nej, kmr inte på ngn
 Kmr på kursen
 Kmr på minilägret
 Kmr på tävlingen/tävlingarna
 Kmr bara när jag rider
 Kmr på biljetridningen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards