ekebyridskola

Alla inlägg under augusti 2011

Av Regina&Ronja - 30 augusti 2011 17:47

Nu har första veckan gått och alla som rider på ekeby har ridit sin första ridlektion för terminen:D

 I Fredags red jag på P.P(har inte ridit honom på ett bra tag XD),det gick ganska bra:P Först skrittade vi fram ute sen red vi i padocken;) En perfekt start på terminen:-) Vi red mest på volterna och i början gick det inte alls för mig,P.P stack bara in till mitten XP men sen gick det mycket bättre och det lyckades bli en rund och fin volt i bra tempo:D Efter det skulle hästarna ut till hagen;sen var jag helt slut:P

Den här bilden är från ridlägret som jag gick på i somras,red Domingo & Tomboy.

Lyckades fläta och knoppa Domingos man:P

Av Regina&Ronja - 22 augusti 2011 18:11

Hej! Den här veckan börjar ridskolan igen (Jippi) Ni som är med i gruppen *Vi som älskar ekeby ridskola* på facebook kan skriva in vilka hästar ni har varje gång.


Förra inlägget skrev jag att man kunde skicka bilder på hästarna till mej. Här kommer några bilder (:

          

 

  


Tack för bilderna Julia Grenryd (:


 


Av Regina&Ronja - 20 augusti 2011 13:43

Om en dag kmr jag och kanske Ronja åka till stallet:D

På Måndag börjar ju även skolan,dom flesta vill nog inte gå till skolan men en sak som är bra är ju att när skolan börjar,börjar ridningen;)

Har även väldigt många bilder på min mobil redan nu men det är ganska krångligt att föra över dom till datorn...

Nog om det,är det någonting ni vill veta elr om ni har bra bilder till bloggen kommentera elr fråga bara:D Hejdå/Regina

Av Regina&Ronja - 19 augusti 2011 14:27

Hej! Ja nu är det inte kångt kvar tills ridningen börjar. Om ni har bilder på några av hästarna så får ni gärna skriva en komentar så kan ni få min mejl att skicka en bild/bilderna. Ha de bra!


 

Av Regina&Ronja - 18 augusti 2011 17:42

Nu är det ca.ett år sen Gigeloo blev avlivad:-(:-(

Den här bilden är tillägnad Gigeloo(kopiera inte bilderna som jag och ronja lägger upp) Som sagt var den här bilden är tillägnad dig,Gigeloo<3

Rest in Peace/<3Regina<3


Av Regina&Ronja - 18 augusti 2011 14:19

Hej ville bara säga att nu på måndag kmr jag och ronja kanske åka till ekeby för att fota dom som rider,hästarna m.m Har även en massa bilder på mobilen kmr lägga upp några av dom. Hejdå/regina

Av Regina&Ronja - 18 augusti 2011 13:19

HejHej! Nu har jag satt in en ny header. Den är gjord av min kompis Linnea Philipsson http://linneaphilipson.devote.se/ 


Det kommer komma info och bilder om hästarna lite senare när vi tagit några nya bilder på alla ponnis :D


   


Av Regina&Ronja - 17 augusti 2011 20:09

Hej det här är första inlägget på bloggen:D 

Det kmr en annan header som är mer effekter på;)

Den här bloggen kmr jag och min kompis Ronja använda för att skriva om vad som händer på ekeby ridskola,lägga upp en massa bilder m.m

Hursomhelst temat är Hästar,Hästar och mera Hästar<3:D

¤Regina¤

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kmr du på ngn aktivitet på ekeby under sportlovet?
 Ja,kmr på alla
 Nej, kmr inte på ngn
 Kmr på kursen
 Kmr på minilägret
 Kmr på tävlingen/tävlingarna
 Kmr bara när jag rider
 Kmr på biljetridningen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards