ekebyridskola

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Hejdå Ronja!

Av Regina&Ronja - 28 januari 2012 19:14

Först och främst vill jag ta farväl av Ronja, i Onsdags var sista gången hon red. Kmr sakna dig, och det är jag inte ensam om!  Hoppas du får det bra på Finntorp ;D Vad heter hästen du ska rida på? ;-) Hoppas du får det roligt och att du kmr trivas på det nya stället kmr sakna dig<3


Idag red jag på Capri istället för en tjej som heter Sabina. Vi hoppade studs, gick jättebra:D Han var snabb och lyssnade bra. Kmr börj länka till nyhetsbreven från Ekeby här på bloggen så ni kan se dom direkt ;D


http://www1.idrottonline.se/EskilstunaortensRF-Ridsport/EkebyRidskola/VeckobrevetVarterminen2012/ 


Glömm inte att ni ska läsa på vecka 4 :-)


Kmr oxå skriva lite egna fakta om hästarna och så....

/Regina<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Regina&Ronja - 14 februari 2012 20:30

Har inte blivit så mkt bloggande på sistone...Men försöker komma ihåg, lätt att glömma. Idag är det alla hjärtans dag, hoppas ni alla haft det bra idag. Skulle vilja göra en ny header av era bilder som ni tagit. Så det vore jättesnällt om ni skickade...

Av Regina&Ronja - 6 februari 2012 18:50


Var längesen jag skrev ett inlägg senast, har varit borta på en skidresa i 4 dagar....Kunde därför inte rida i Fredags:/ Men red i Onsdags på Vilsta, hade Delicat i hoppning, gick ganska bra :-) Idag får det bli fakta om.....   Dante      ...

Av Regina&Ronja - 4 februari 2012 13:42

Hej ja detta är mitt sista inlägg och jag vill bara säga att ni har varit bäst , ni fattar inte hur mycket visa av er betyder för mej. Hoppas att det går bra för er i ridningen och Lycka till. Om ni vill fortsätta följa mej men ridningen och mitt...

Av Regina&Ronja - 30 januari 2012 20:49

http://www1.idrottonline.se/EskilstunaortensRF-Ridsport/EkebyRidskola/VeckobrevetVarterminen2012/    Veckans brev :-) I söndags ledde jag på kvartarna, fick leda Woody och rida Dante. Gick bra :D Annars har det väl inte hänt så mkt mer. Länge...

Av Regina&Ronja - 26 januari 2012 21:25


Hej har ju inte bloggat på väldigt länge:P Men nu får jag ta över snart eftersom att Ronja ska sluta rida på Ekeby. Vi har ju helt glömt att skriva om Garron! Finns ingen info elr bild på ekevys hemsida men ska lägga upp en som jag själv tagit....Kop...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kmr du på ngn aktivitet på ekeby under sportlovet?
 Ja,kmr på alla
 Nej, kmr inte på ngn
 Kmr på kursen
 Kmr på minilägret
 Kmr på tävlingen/tävlingarna
 Kmr bara när jag rider
 Kmr på biljetridningen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards